no tere jälle.
Hi again. ( No, not high again...)
Mul on tegelikult kõht mustsõstardest nii täis et aju ei tööta
As a matter of fact my stomach is so full of blackcurrants that my brain doesn´t work.
Panin täna paika töö struktuuri ja kirjutasin kasutatud allikmaterjalid ühele lehele. eks paista... päev on noor.
I managed to establish the structure of my Master thesis today and write down all the sources in one list. We´ll see... the day is young.
kolme päeva pärast olen lossimägedes, võibolla ka et kojas... loen luuletusi ja olen niisama mõnus Hundu. ja muidugi mõista folgin.
Three days from now I´ll be in the Castle hills, perhaps in a teepee... reading poems and being the cool Hundu that I am. And of course Folking.
Folkimine, teate ju? Viljandi Pärimusmuusika Festivali sisse -ja väljahingamine.
Folking, you know? Breathing in and out the Folk Music Festival in Viljandi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused