Oot, kas ma vaatasin Eurovisiooni Lauluvõistlust?

Did I watch Eurovision Song Contest or not?

Eriti ma teda ei vaadanud, sest ma ju tikkisin. Ja hullemate etteastete ajal oli heli ka "tumma peal". Näiteks Bulgaaria ajal, mis oli kui kohv soola ja suhkruga.

No, I did not watch this contest too faithfully, because I was embroidering them felted balls. And during worst performances I also had the sound on "mute". For instance Bulgaria, which sounded like coffee with salt and sugar.


Küll nägin ma seda, et millegipärast tantsisid laval talvised tegelased, kuigi on mai. Siis nägin veel, et soomlased olid oma tantsunumbris esile tõstnud kaks punapead. See mulle loomulikult meeldis.

I did see that for some reason there were wintertime characters on stage although it is may. Then I saw that the fins had highlighted redheadedness in the dance number. Naturally to my liking.

Ja kuigi ma ootasin väga, milline ime suudetakse korda saata soomlaste inglise keele aktsendiga, läks asi nagu pidigi.
And although I was anxious to see, what kind of miracles they master with the finnish people english accents, veerything went as it was supposed to...

Letsii huudis haad vöökin piip-l rilli aa huu ävv ooganaised oll siss. Nau ids taim voor võuting duu biginn. vee-aar gõuin tuu sõu šoooot videos ögennn. Võut, Võut, võut! De nekssst fainalisst iis.....Tööökei!


Väga hästi valitud meesõhtujuht muidugi juhtis aktsendilt tähelepanu kõrvale... Kas seal oli naissaatejuht ka? Ma ei näinudki teda.
Well chosen male host drew the attention away from the bad accent, of course. Was there a female host t? I wasn´t looking at HER.

Kommentaarid

Populaarsed postitused