Viimased tudengid sel aastal läinud ja praegu puhkepäev.
The last of the students have left, now I have a holiday.
Mul on ikka natuke segadus mida ma võin muuseumis pildistada, mida mitte.
I still face the dilemma of what I can or cannot photograph at the museum.
Kuni ma otseselt kollektsiooni asju internetti ei pane, vist ikka võin...aga kui ma olen rumal ja tahan nt. fotokaladele näidata, mis mu pildi juures heasti - halvasti on?
If I don´t upload pictures of the collection straight into the Net, I think I CAn take pictures of almost everything.... but what if I am a stupid, unexperienced lass, and want to show my pictures to old photography blokes to know what is good or bad about them?
Sest kui hakata kunagi kogusid digitaliseerima ( jestas, kas ma üldse nii korralikult idlistada suudan?) siis pean ma olema kindel, et teen kõik õieti.
Because if it ever gets to the phase of digitalizing the collections ( gosh, will I ever be good enough for THAT???) I need to know I do everything right.

Kommentaarid

Populaarsed postitused