mul on igasugu freeformi tükikesi aga ühendusviisi pean mõtlema.... I´ve got freeform pieces I need to merge somehow

selleks et ta oleks kunstipärane.
for it to be artistic.
valgus on vilets, muidu teesin uutest tükkidest pilti ka.
the light is terrible, or I would take pictures of the new pieces i´ve made.
võin öelda et need on täis spiraale, nuppe, lehti ja keerulisemaid motiive.
I can say it´s full of spirals, knots, leafs and more complicated motifs.
teen paar proovitükki - riba, vaatan kas selline ühendusviis sobib. siis ehk tulebki mingitele ribadele ühendada see freeform kokku.
I am going to make a couple of ribbons, to see if this kind of organizing would work with my freeform pieces. Then maybe the whole thing will be built up on ribbons.
töö ei lähe, kuidagi ei tule mul täislaused täna.
the thesis just doesn´t lure me, I have trouble forming full sentences.
see pole sujuv.
it´s not fluid.
peab vist hakkama kirjutama midagi suvalist ja jutu jooksma saama enne, et saaks sinna asuda. muidu kui segase peaga tegema hakkan, rikun faktide mõtte ära.
I guess I´ll have to start writing something random to get the words coming, if I take and start chnging the text with a messy head such as I have now, I probably will ruin the thought.

Kommentaarid

Populaarsed postitused