When I was young and my heart was an open book. Kui mina alles, alleaa ja alleaa. kägu muudkui kukub, kukub, kukub õkva vasta asfalti.












"Ohhoo, mis see on?!" "Hello, what IS that?!"

Ma pildistasin digiks mõned lapsepõlvefotod.
I digitalized some childhood photos.









Mina ja mu paps kunagi, aastal 1984 või ´85 Laulupeorongkäigus. Ma olen siis see väike pudin musta mantli kõrval.
Me and my daddy-o in the Singing party Parade in 1984 or ´85 . I am that small rugrat, in folk costume, next to the black coat.

















Esimene klass. Ees paremalt III. First gfrade, 3rd from right in front.









Teine klass. siin pole mind küll raske ära tunda.
Second grade. not hard to recognze me here.

















Pätaaed.
Rugratgarten.










Mina rebasekostüümis !!!! Ei või ollallaa!
Me in a fox costume ! No way-o !!!





















See dude sündis täpipealt samal pää´val kui ma. Pole sada aastat näind.
This is me and the boy who was born on the exact same day as I. Havent met him in years.





































Lõpetuseks sama must mantel mis alguses, jubin seal kõrval aga pisut suuremaks kasvanud, ja muti kah sääl vahel.
For the final picture the same black coat as in the beginning, but the little rugrat has grown, and you can also see the Mamsel.
Ma arvan, et aasta siis oli ´95. Kanname mulgimaa (Halliste) rahvariideid.
I have a hunch the year was 1995. wearing folk costumes from the county of our roots, Mulgimaa, Halliste.

Kommentaarid

Populaarsed postitused