Märsikonkurss

Bag contest.
No ma nii kibelen. aga ma ei saa teile näidata veel midagi.
I am itching to show you the bag I have done but I can´t. Yet.
Ei, pagan, ma tunnen end hetkel siiski andekana.
Damn, I do feel talented, well at this point.
Tegelikult enamus aega ma ju tunnen et ei oska midagi. Iga ülesanne, suur või väike. on justkui läbi müüri jooksmine.
Because, most of the time I feel I can´t do anything right. Every task, big or stiny is like running through brick wall.
Alati saan ise rohkem viga kui sein...Teistel tuleb kõik nii kergelt. Või see näib nõnda.
I often end up getting more damage than the wall....Others just seem to dance through life. Or it is just the way it seems to ME.
Seekord jah, sellest müürist on läbi kõnnitud! Kolm kotti. No mida ma saan öelda ilma liiga palju ütlemata...? Et üks on lõuna poolt. Üks on justkui sellise tähtsa tegelasega seotud. Ja üks on seotud ühe väiksemat sorti saarega.
But yes, this wall surrendered. Three bags. Well, what can I say without saying too much...? One is sort of ...laconic. One is connected to a very important guy. One is sort of naive, but funky.

varsti varsti varsti saate fotosid näha. Halastage! Kupjad siuksed :-))
Soonsoonsoon you WILL see the photos! Have mercy! Slavedrivers :-))

Kommentaarid

Populaarsed postitused