Muhu Mann, minu Eesti märss.

Märsikonkursiga on niimoodu
Ja selle koti pilt minu on kodus siuke (tglt ma unustasin pildid teha, eks ma´s näitusel teen koos nende nettide siltidega ;-))))
Bag contest bags...I forgot to take pictures of them!!!! But I guess I´ll do it on the exhibition. The one mentioned is this one:

Ja kui aus olla, ma lootsin, et võidab Mulgi Hendrik. Aga no vahet pole ju. Hendrik tuli viiendaks naguniigi.
To be sincere, I was routing for a different bags victory. But whatever. That other one became 5th, so, good enough.
Kuigi ma ei tea, palju üldse osavõtjaid oli. Kui väga vähe, siis on küll pettumus.
I don´t know, how many competitors there were all together, It would be a disappointment to learn there were just a few.
Eks paistab teisipäeval.
We´ll see on tuesday.
Nüüd te teate ka, mis kisa mul sääl allpool oli \/
Now you know also, why I screamed so loud down below \/

Kommentaarid

Populaarsed postitused