Mul oli tore õhtu hallukatega.

Had a wonderful night with hallucinations.
Unes vähemasti.
In my dreams, at least.
Mul käisid Jacki hallukad külas. Me mängisime kaarte, mõlemad kaotasime. Ma ei tea mismoodi .... kedagi teist ju seal polnud.
Jack´s hallucinations paid a visit. We played cards, and we BOTH lost, I don´t know how. There was no one else there.
Siis me lahendasime mingit hullu põrandalaiust ristsõna, ja ei saa öelda, et kõigil Jacki hallukatel väga lahtine pea oleks. Nad kirjutasid kõikidesse lahtritesse "Rumm."
Then we solved some sort of insanely large crossword, that covered the whole floor; and I cannot say ALL Jack´s hallucinations have an open mind. They were obsessed with "Rum" at that´ s what you see written in every box.
Ja siis me läksime Stromkale linde hirmutama.
Then we went to the beach to frighten the birds.
"Gaa gaa ga gaga gaa gaaaa gaga gaa ga gaa"

Kommentaarid

Populaarsed postitused