Unenägu turismireisi, rääkivate surnute ja laibapõletamisega.

Nii et jälle olin ma kellegi teise unenäos. Seekord mampsi.
So I ended up in another dream seen by someone else. Moms this time.
Ema: "Me olime mõlemad mingil ekskursioonil."
Mina: "Kuskohta?
Ema: "Jeruusalemma."
Mina: "Siis see küll mina polnud kes sinuga kaasas oli."
Ema: "Ükskõik. Igatahes me olime Jeruusalemmas, ja kõik oli väga segane ["üllatus üllatus", mõtlesin mina], et kuhu tohivad tursitid minna, ja kuhu kõik, ja kuhu ainult juudid. Ja siis oli seal selline müür, nagu Berliinis, aga see pidi kaitsma turiste, sest juudid kahtlustasid absoluutselt igaüht kurjas soovis nende habe maha ajada. Siis sina läksid turismigrupiga edasi kuskile väljakaevamistele aga mina jäin maha. Nägin veel, et tädi L. oli ka kaasas meiega ja ajas sinuga juttu."
Mina: "Ei, siis ma KINDLASTI ei olnud kohe mingil juhul selles unenäos. Ma ei ole selleks nõusolekut andnud! ja veel tädi L! Ei, Ma ei saanud seal olla lihtsalt!" (Tädi L. on hirmus latatara ja kohutav vandenõuteoreetik ja keelepeksja ja oihma ei või, igatahes, ma kindlasti ei läheks mingile paganama reisile koos temaga. Isegi kellegi teise unes mitte.)
Ema: "Olid küll, las ma nüüd...Ära sega. Ja kui ma järgi jõudsin teile, siis te parajasti hakkasite laipu põletama, mis te olite leidnud arheoloogilisel kaevamisel, mingid korstnad tulid maa seest välja ja laibad olid nende kohal lavatsite peal. Keegi rabbi või niisama hull veel ütles, et nüüd me tutvustame teile juudi matusekombeid. "
Mina: "Oehhh..."
Ema: " Ja need laibad seal kärssasid siis, ja siis hakkas rabbi karjuma et "Vaata, vaata, üks laseb jalga praegu!" Ja haaras ühel laibal jalast. Ja see oligi puha roosaks läinud, ja tõusis istuli ja tutistas seda rabit hirmsasti. Oli mingi naine lillas kleidis. Ja siis olid järsku kõik jälle kadunud kuhugi, ja mina üksi selle laibaga, ja ta ütles et ära muretse, küll sa nad kätte saad. Ja siis me jalutasime, hästi mõistlik laip, või no naine, oli [Mina:"ooooooohhhhhhh jeekim...."] ja ta oli ka matemaatikat õppinud ja [Mina: Einomuidugi.....]
Ema jätkas: "Ja siis meid ei lubatud lahkuda Iisraelist, me sattusime mingile kohtuprotsessile ja MINA olin juutidele midagi halvasti ütelnud või teinud. tädi L. hakkas rääkima et see on see V. maalt [üks sugulane, keda L. kõigis oma hädades ja viltuminekutes süüdistab], et see V. on kõik korraldanud sest ta tahab tema õmblusmasinat endale...."
Mina: " Ma ütlen sulle, see oli keegi teine seal, mina ei saa nii jaburas unenäos olla. "
Ema: "Ei olid ikka küll. Aga me saime sealt parvega tulema!"
Mina [mõmisen omaette:]ära nüüd ütle veel et sa selle oma juustega kokku sidusid....


Translation:
Mom: We were both on an excursion to Jerusalem.
Me: Jerusalem? Now THAT could NOT have been me!!!!
Mom: Yes, we were. It was all messed up [big surprise, I thought], tourists were meant to go to one place, there were spots everyone could go and places where only the jews could go. And then there was a wall, like the Berlin one, but it was to protect orthodox jews from people who wanted to shave them. Then you and the group went to some excavations and I stayed behind. I saw aunt L. was with you...
Me: Look, then I DEFINATELY could never have been in such a dream! [aunt L. just won´t shut up, and she has all these conspiracy theories you wouldn´t believe.....I wouldnt go on a tour with her even in someone else´s dream]
Mom: Now, let me... Then when I caught up with you, you had excavated dead bodies and prepared to burn them. There were some sort of chimneys coming out of the ground and the bodies were on top of these. And some sort of rabbi said: "Now we are going to introduce you to jewish burial traditions!"
Me: oh dear....
Mom: then these bodies fried there, and suddenly the rabbi starts to scream: "Stop her, stop her, she is trying to escape!" and grabbed one corpse from the leg. And indeed, the corpse had gone all pink and got up seated and pulled the rabbis hair something awful! It was a woman in a purple dress. Then I was suddenly alone with the corpse, everyone was gone, and she said: "Don´t worry, you´ll catch them!" and we slowly walked up the hill. She was a nice corpse, or a person [me: oohhhhh dear....], and she had studied accounting [me: well, yeah, right]
Mom continued: and then we weren´t allowed to leave Israel, we got in the middle of a court case, and I was accused of saying something awful to the jews! and aunt L. said it is V. from the country [ a relative whom L. accuses of stalking her], that V. arranged all this, to get her hands on my sewing machine!"
Me: I am telling you, I couldn´t have been in such a ridiculous dream!
Mom: You were too! But we got away from there... on a raft!
Me [mumbling]: don´t tell me you tied it together with your hair....

Täielik burtonism.
Total burtonism.

Kommentaarid

Populaarsed postitused