Ma põlen! I am on fire!

Ma ei saa aru, mis asi võis mu kohvi sisse sattuda. Nagu oleks lusikatäis cayenne´i pipart. Või on keegi torusiiliga tassi pest, aga seda mai usu.
Jiisver. Mulle tundus, et ma jäin sellest ehmatusest lausa hetkeks pimedaks.
Justkui tuleb meelde, et kellelgi oli kohvi väikese topsiga Pärnu kontserdimajas kaasas, ja ta valas eile järelejäänud kohvipuru just tagasi suurde topsi. See on mingi pärnakate sabotaaž?

I can´t see, what could have gotten into my coffee. It feels like a soup spoon of cayenne pepper. Or has someone washed this cup with toilet cleanser, but that I refuse to believe.
I sort of went blind for a second from this shock.
I remember seeing someone taking coffee to Pärnu concert hall, and putting the rest of it back into the big jar later? Some sort of conspiracy from the people of Pärnu?

Kommentaarid

Populaarsed postitused