Pildid näituse avamiselt (jah, tean, äraspidine järjekord.)


Mu vanaema (vasakul) ja Egge, kultuurikorraldusguru. Haa, ma tean, mul on supernunnu vanaema.
My granny on the left and Egge from Tallinn University cultural management studies on the right. And I know what you are going to say - I have a supercute granny!


Egge mina, poiss oranžis ja Piret.
Just a picture from the opening....

Indrek ja Egge

Kotid (R&B, Mulgi Hendrik, Betelgeuse, Muhu Mann ja Viljandi Virtin.)
Bags


Poeetiline mina
Poetic me


Piret teeb Mannist pilti
Piret being a paparazzi to Mann


Mammi nunnutab Egge poisse
My mom smooching Egge´s boys


Tutvumine portfolioga
Going through my portfolio, eh?

KeEriSeD.
sWirLs


See on "Mis see nupp teeb?" -nurk.
"What does this button do?"-corner.

Kommentaarid

Populaarsed postitused