Encrypted writings. Salakiri?



See on küll Eriti Salajane...
Top Secret!
See on ühest EKA-aegsest päevikust ( ma pidasin neid küll eesti, inglise setu ja mulgi keeles, aga näe, isegi piktogrammides).
It is from a diary I kept during art school ( I kept them in english, estonian, mulgi and seto language, but, alas, even in pictograms, it appears).
Ega ma poleks muidu iial viitsinud, aga ma jõudsin hommikul joonistamisklassi alati esimesena ja polnud veel ei õppejõudu, modelli ega kaasõpilasi. Siis lõin aega surnuks, kirjutades, mida parasjagu teen ja mõtlen. Päris tervistav viis päeva alustuseks tegelikult, ja hea alternatiiv sellele, et väsinud peaga end õhtuti päevasündmusi kirjeldama panna, mis ongi täiesti mõttetu. Algus on olulisem, mõnikord.
I would never have had the patience to keep a regular diary just for fun, but I was always the first to arrive at the drawing class in the morning, when neither the teacher, the model or fellow students were there yet, so I had to pass time with something. I put down my thoughts and feelings and anticipations towards the day, it was a rather refreshing mode to start a new day really and a good change for making oneself write down the "deardiarywhatididtodayandso-on" in the evening when you´re all tired and worn out. All that matters is the beginning sometimes....
Ja tähenduse unustasin muidugi ülesse märkida ning nüüd ma enam ei mäleta, mis see kõik tähendab, eks ole.
So I must have also done this encrypted message and now I have of course forgotten what it meant.

Kommentaarid

Populaarsed postitused