Tegin kassitempe. Oli halloween. I did cat stuff. It was halloween.

Varsti loodetavasti näete ka pilti, kus ma poseerin koos põdra, ahvi ja küülikuga.
Soon you shall see a picture of me, a moose (not a chocolate one), a rabbit and a monkey.
Üritus oli Laste Asi (oli meie asi ka, aga nimi oli Laste asi) ja see kajas. See tähendab Kaja Kultuurikeskuses toimus kogu asi, noh.
Mis ma tegin? No mida siis ikka, viltisin jälle. Jälle viltisin, jälle ja jälle. Nagu veel küll poleks. Aga seekord teistsuguseid pallikesi - seest täitsa sigrimigrisid. mitte triibulisi.
I taught children some felting again, woolen balls that you can cut open at it shows this unpredictable caleidoscope pattern.
Mis on asja juures huvitav: ma pole kunagi nii "rollis sees" olnud ühelgi üritusel. Pean ausalt üles tunnistama et kassistusin lausa tahtmatult ja ei suutnud ennast takistada. Väga veider.
Ent selles kostüümis oli ka kohutavalt palav ja raske olla peaaegu 7 tundi järjest... Õhtu lõpuks olin ikka päris sooda, ja siis nad tirisid mind veel sabast ja ütlesid et ma olen põrsa moodi kass, sest kõrvad on liiga suured ja roosad, ja siis tekkis mul väike kassiahastus, et kas ma olen terve õhtu vale looma hingellu sisse elanud, aga põrsa saba pole jälle selline pikk lont.

What was interesting was that I have never ever been so "in character" - I was doing cat stuff, and I was showing my cat side. And It was like I did not even make an effort, I just couldn´t stop myself!!! It was bizarre, very bizarre. But the costume was very heavy and warm as fuck, and it got really torturingbeing in it for almost 7 hours. And then they pulled my tail and I got a little soul ache because they said I looked more like a piggy, cause my ears were too large and pink. And I was thinking "Have I actually been embodying the wrong animal all day!?"But then I realized my tail was too long for a piggy, if of course that was not the result of the pulling by any chance....

Ja loomulikult pidin ma kõrvitsaid lõikama õnneks ei olnud neid kakskümmend tükki nagu eelmisel aastal. Ning samuti ei pidanud ma seda ju üksi tegema....
Of course I DID have to carve pumkins, luckily enugh there wasnt 25 of them like last year, and I was not doing it alone either.

Niisiis, oodake huvitavaid pilte meie loomaaiast.
So, do expect interesting pictures of our workshop-zoo.

Kommentaarid

Populaarsed postitused