Kurk läheb järjest hullemaks, ei aita ka asendustomatid.

My throat gets sicker by the hour. Won´t even matter if I say to shut it.
Tänane päev läks hästi. kohe võiks hüpata rõõmu pärast, aga kingad on ligemärjad. Nad ei peaks vastu.
Today was a good day. i could jump (once) into the air but my shoes are too wet, and completely un-bouncy.
Praegu püüan vahtralehte heegeldada.... Peaks vist ruudlise paberi võtma ja seal peal joonisest tuletama. Muide, kultuuritegelaste portreede jaoks fotod on enam-vähem leitud. Ja täna tegi üks kaheksandikest - üks poistest, muide - Veljo Tormise portree. Õmblusmasinaga. Võibolla ma võtan homme fotoka kaasa ja teen pilti oma stendist, kuhu ma ta riputasin. Tahate näha ju? ot. Väga fain tuli välja.
I am now trying to crochet a maple leaf. actually, working out the pattern on my own....
I guess I should use a checked paper and just draw the shape on it an transform it into pattern symbols.... Today a boy made a portrait of the composer Veljo Tormis using a sewing machine, and he did it real well. You wann asee? I´ll take a picture of the classroom message board.
P.S. Ma uuendasin oma lehekülje allosas olevat Lücheri värvitesti, ja ma pean ütlema et olen suuremalt jaolt analüüsiga nõus rohkem (PRAEGUSE hetke seisukohalt ainult). Ja isiklikud suhted võib välja jätta, need mu päeva ei mahu. Olen hirmus egoist.
I updated my Lücher color test down the page. I must agree to a lot of it. Cept for personal relationships, cause I dont give a damn about that.

Kommentaarid

Populaarsed postitused