ma vihastasin ühe inimese põhjalikult välja

kas meelega või kogemata, ma ei tea isegi. võibolla ma olengi nii õel, aga võibolla ka mitte, mul pole aimugi.
I guess I have thoroughly angered someone. I am not sure if I am doing this on purpose or not. I have no idea, what I am really thinking!!!
ma tean et ta on hea inimene ja värk ja särk, ja vastutulelik isegi siukse tõpra jaoks nagu ma. Aga ikkagi. ma lihtsalt olen siuke julm ja kalk.
I know he is a good person and stuff. I probably owe him one or too. he has always tried to understand and be considerate. and yet thats the kind of cruel and cold robot I am.
Mul on aimdus et minust saab umbes taoline inimene nagu filmis Kauge tähe hääl, kes hõljub kusagil justkui vaakumis ja kelle kõnedele keegi ei vasta.
I will become like the heroine of Voice from a farway star, floating in vacuum and no one answers my calls.
see ei tekita mingeid emotsioone. keegi teine ju sellest midagi ei kaotaks. Või?
It doesnt raise emotions. cause such a situation wouldnt harm anyone else around me. Or?

Kommentaarid

Populaarsed postitused