teisipäev, aprill 07, 2009

ma vihastasin ühe inimese põhjalikult välja

kas meelega või kogemata, ma ei tea isegi. võibolla ma olengi nii õel, aga võibolla ka mitte, mul pole aimugi.
I guess I have thoroughly angered someone. I am not sure if I am doing this on purpose or not. I have no idea, what I am really thinking!!!
ma tean et ta on hea inimene ja värk ja särk, ja vastutulelik isegi siukse tõpra jaoks nagu ma. Aga ikkagi. ma lihtsalt olen siuke julm ja kalk.
I know he is a good person and stuff. I probably owe him one or too. he has always tried to understand and be considerate. and yet thats the kind of cruel and cold robot I am.
Mul on aimdus et minust saab umbes taoline inimene nagu filmis Kauge tähe hääl, kes hõljub kusagil justkui vaakumis ja kelle kõnedele keegi ei vasta.
I will become like the heroine of Voice from a farway star, floating in vacuum and no one answers my calls.
see ei tekita mingeid emotsioone. keegi teine ju sellest midagi ei kaotaks. Või?
It doesnt raise emotions. cause such a situation wouldnt harm anyone else around me. Or?

Kommentaare ei ole:

Ja reisusihiks oli meile Rotermann

My felted thingies on a freaky fashion show

Bubbles, Ethical Estonian Souvenir/Design Gallery Tallinn

Personality test ( the color test)

ColorQuiz.com Redfox took the free ColorQuiz.com personality test!

""Feels that nothing can upset her or phase her and..."

Click here to read the rest of the results.

Blog.tr.ee
blog.tr.ee