Redfoxi lühiuudised. Short news.

* ma ei oska viljakohvi valmistada! ma ostsin paki orgaanilist kohvi Selverist, ei makst palju, mingi 50 krooni. Aga mul ei tule välja selline nagu Kohvicum Folgil pakkus. Kes õpetaks?
Who would teach me how to make a good grain coffee out of that organic barley coffee I bought? It just doesnt turn out the same way that super-delicious grain coffee I tasted at the Festival.... that one had a taste like the summer sun and surprise hugs.
* ma pole [hetkel] enam õpetaja. Kommentaarid võibolla kunagi hiljem. I am not a teacher as of recent. No comments for now.
* ma soovin et mul oleks suurem köök ja selle teised kasutajad vahel ka minuga arvestaks. Ma ei saa niimoodi leiba teha, kui pidevalt trügitakse ja kõik asjad lükatakse ümber!
I wish I had a wider kitchen (namely wider, it is 1 m large and 6 meters long)

Kommentaarid

Populaarsed postitused