Hunt suures ja vastikus Linnas - teate, milline tunne see on?
A Wolf in a big and disgusting City - do you know the feeling ?
Selline, nagu oleks su kurk tulikuuma asfalti täis ning jalad betoonist.
Like your throat was full of asfalt and your feet of concrete.
Raske mõelda, raske tegutseda, justkui ei oska kuskilt otsast alustada.
Hard to think, hard to act, do not know how to make a start.
Oleks nagu kodu, ja nagu enam ei ole ka - nüüd kui ma nii kaua olen jälle oma lapsepõlve metsas elanud.
Seems like home and yet it isn´t too, now that I have lived for such a long period in my childhood wilderness.
Mul on vaja sellega kohaneda, aga kohta pole.
I need to adjust to this but I have no space for it.
Nii et tegin omale vähemalt ühe koja ja varjualuse
so I created at least this House and Shelter.
Ma ei tea, kui kauaks ma seda vajan, aga seni on ta avatud .
I don´t know for how long I shall need it, but until then it is open.
Mõned sõbrad juba kolisid sisse V
Some friends already moved in V









Tere.
Hi.
Mina olen Hundu.
I am Hundu.
04.07.2005.a.

Kommentaarid

Populaarsed postitused