Veel üks katkend rändrahva kõnelustest. another outtake from conversation of nomads.

Vigri astus laupäeva päeval kotta ja ütles: " Ma olen Taavi Veskimägi!"
Vigri came to the teepee on saturday during festival and said he is Taavi Veskimägi ( the name of the former financial minister of Estonia).
Mina " Ehh? Mis Veskimägi? " Arvasin et ta võrdleb end mõne intrigeeriva juhtumi seisukohalt.
Me:" Eh? What Veskimägi?" I thought he is comparing himself to this guy because of an intrigueing story or something.
Vigri:" Ma leidsin maast kaelakaardi. Läksin Aura telki, näitasin, keegi midagi ei küsinud. kolmel kontserdil käisin juba. Hiljem proovin veel kusagile."
Vaatasin, tõesti oligi kaelakaart Taavi Veskimägi nimega.
Vigri: " i found mr. Veskimägi´s personal entrance pass. Went to Aura tent, showed it, no one asked. I went to 3 concerts already.
I looked, and it truly was a card with Taavi Veskimägi written on it.
Vigri: " Anna mingit markerit, ma joonistan tagaküljele Vigri." Vigri joonistab vuntsilise Vigri -maskoti. Permanendiga.
Vigri: " Give me a pen, I´ll draw a Vigri ( mascot of Tallinn Olympic sailing contest 1980). "Vigri draws a Vigri. with a permanent marker.

Kommentaarid

Populaarsed postitused