OOoo! ma olen nii vapper! Oh! I am so brave! I am Braveheart !

Minu majas ähvardas üks mees ennast õhku lasta.
A man threatened to blow himself up in my house.
See oli vist mingi esimese korruse korter.
It was some apartement on the first floor.
Mina ei kuulnud mitte kui midagi.
I was totally clueless.
üks majanaaber helistas ja küsis, kas nüüd juba lastakse majja.
a woman living in the same house called to inquire if people are allowed back in.
Siis vaatasin välja, eriüksus ja politsei ja tuletõrje jooksid ringi, aga läksin tagasi sisse :-() keegi ei koputanud varem mu uksele ja ei pöörand ka mu ukseavasse ilmunud ninale tähelepanu.
The I looked out, special unit and police and fire squad ran about, but I went back in, because nobody had knoked on my door before and they didn´t pay attention to my curious nose between the outer door.
nüüd saan vähemalt öelda et ma olen oma magistritööle nii kohutavalt pühendunud, et isegi pommiähvardus ei aja mind arvuti tagant minema.
Now at least I can say I am so dedicated to my master thesis even a bomb threat doesn´t make me leave the computer.
see mees viidi hullumajja ja uudistes nimetati teda suitsiiditerroristiks.
The guy was taken to the psych and they called him a suicide terrorist in the news.
tore maa meil.
Nice country :-))

Kommentaarid

Populaarsed postitused