pictures of my stuff. minu kunts. Te saate neid tellida, kas mu emaililt või jätta teade Lühikese Jala Galeriisse


Holy Shawl!
Aukudega /püha sall.
You can order them, on my email (Reinuvader25@hotmail.com) or leave a message to Lühike Jalg Gallery in Tallinn.


/\ see meenutab kangesti küll esmaabikotikest, aga ma loodan et vähemalt mitte kõigile. Võibolla mõni arst ostab selle ära?
/\ it does remind a lot of a first aid kit, but not to everyone, I hope. Maybe it is going to be some doctor who fancies a bag just like that?








Ma ei saa loomulikult kõike siia üles panna, aga kuna osad asjad on juba olnud ajalehes ja galeriis on minu nimi juures, siis neid te näete.
I can´t obviously load up all the images
of my art, but I can show you the ones that are now in the gallery or have been in a newspaper (from the time of the gallery´s Christmas Market.)
Pärast padjanäitust saate nähe ka patju (loodetavasti müün sedakaudu mõned maha ka)

After pillow exhibition you shall also see
my pillows (hopefully I sell some of those there too, till now they´re sitting at home).
See kotike on väga burtonlik, kas te ei leia? This particular little bag is very burtonesque, don´t you think?

Arvan, et nimetan selle Põrnikamahla kotiks.
I think I´ll call it the "Beetlejuice Bag".


Kommentaarid

Populaarsed postitused