ma hakkan aeg-ajalt postitama lõike kus ma olen esinenud kellegi unenäos.

I shall post the section of "Me in someones dream" occasionally.
Nüüd olin ma olnud ühe böörtonlase unenäos, müüsin talle väidetavalt kanepit, misjärel me läksime lõbustusparki ja kohtasime seal veel üht böörtonlast, kes ütles et ta on väga kurb; seepeale andsime talle ka kanepit.
Most recently I was in a burtonites dream selling her pot, after which we went to amusement park where we met another burtonite, who claimed being really sad. We got him high on pot too.
Ma ei usu et see tegelikult kanep oli, mul on ju kombeks inimestele puru silma ajada mis puutud asjade autentsust.
I dont really believe it was pot, I play hoax in business way too often.
Nad said tünga.
They got punk´d.


ahsoo muide, mul on essee jaoks idee olemas. Oi pagan, ma saan veel peksa selle eest. Ütleme et panen enda eest rääkima ühe praeguse aja meediakangelase.....
Oh yeah, I have an idea for the essay now. Damn, I´ll get beaten up for this yet. Let´s just say I have a local celebrity talking for me in the story.


ja miks on siin nii et mida lühema jutu sa tahad kirjutada seda pikem rodu tähti tuleb seal all sisse lüüa?
and why is it so that the shorter the story you want to write here the longer this word verification row gets?

Kommentaarid

Populaarsed postitused