Buldogimuna jm. A bulldog egg etc. Happy Easter!


Buldog! Ma näen täitsa selgelt, et see on buldogimuna! Jah, ma tean, sibulakoortega värvimine on mulle täielik fetish.
I see a buldog here perfectly clearly.

minu arust see on kas kondor või raisakull.......
Vulture or condor, most likely

ma näen seal sultanit. paremal on silm, ja turban on peas. Lõug on kuidagi lame. Väike Mukk? Kuigi õige pisut meenutab ka kaslast.....sellist maiade vaasidelt leitavat küll pigem kui realistlikku.
I see a sultan, a guy with a turban, with a flat chin. Or maybe a feline. From some vase of ancient mayas, not a realistic one.

Noh, mingi nägu on seal ülal paremal.... ma arvan see on Tim Burton karakter nimega Oyster Boy, ilmselt paljud arvavad et ma lihtsalt sonin....
Oyster boy, oyster boy! (my burtonite friends will know...) Look top right....

Siin ehk võib näha ööliblikat või siis vuntsidega ja suure ninaga kiilaspead.
Moth...or a bald man with big moustache.

Kommentaarid

Populaarsed postitused