Kokaiin mu ajus. Cocain in my brain.

Ma olen sel nädalal sõltuvuses....REGGE-MUUSIKAST!!!!
(mis teie siis arvasite?)
I am addicted this week - from reggae.
Mul kummitab mitmendat-setmendat päeva järjepanu Dillingeri Cocain in my brain. Ehh, saate aru - vaadake SISUST mööda. Rütm on nii fantastiline.
Dillinger´s "Cocain..." is stuck in MY brain. NO - get it? Look past the content, the lyrics, the rhytm is phenomenal!
Ja teine laul, mis mul kummitab, on Gregory Isaacs´i Willow Tree. Seda ma lõõritan ise õkva kaasa alatasa. Hommikust õhtuni, ei mis - kell kolm öösel sain alles pidama eila.
Mis küll naabrid mõtlevad? Aga mind ei huvita, mul on vist mingi sundhäire tekkinud, ma lihtsalt pean seda kogu aeg mängima ja laulma.
And the other song that is constantly playing in my head is Gregory Isaac´s Willow Tree. This is the one I myself sing along ALL. THE. DAMN. TIME. I couldnt stop until 3 am last night. What WILL the neighbors think? But I don´t care, I think I might have an obsessive-compulsive disorder that makes me sing this non-stop.
Ja huvitaval kombel hakkab just nüüd ETV-s reggemuusika filmide näitamine pääle.
Kui imelik. Justkui kaks päikest oleks sel kevadel välja tulnud. Reggemuusikas on ka sama palju valgust ja soojust. Kuigi Dillingeri lood toovad rohkem meelde hilisõhtused linnatänavadiskod. Teate ju - kui tantsusaali ei ole raha minna, paneb poe omanik aknale maki jorisema ja inimesed tantsivad poe ees tänaval. See sobiks suvisesse Viljandisse folgivälisele ajale näiteks väga hästi.
Curiously enough, ETV is going to start showing reggae docs right this week. How peculiar - it seems like two suns are shining in the sky this spring. There is just so much energy and warmth in reggae. Although....Dillinger´s songs remind me more of city streats in twilight and street parties. You know - poor people can´t afford nightclubs, so a shop owner or someone puts a radio on the window and people dance in front of the shop on the street. Would fit so perfectly into summerly Viljandi off-folk festival-season.



Mis siis veel uudist.
Tuleb välja et mu lilles ei olegi miskit ebatavalist ja mina muudkui kaagutasin nagu munev kana.

Comes out my flower aint anything special, and here I was making such a big deal out of it.
Tegin ennast täitsa lolliks, ema veel sundis igale poole pilte laiali saatma ja...
Made a complete fool of myself, mom made me share pictures with everyone.
Vabandan kõigi ees, kes mu tarbetu eufooria tunnistajaks olid.
I appologise in front of all witnesse of my excess euforia.


Kommentaarid

Populaarsed postitused