Ma olen ehtne pagan, thank god.

Saate aru. Teiste inimeste väljendid on mulle külge jäänud, ja veerevadki suust välja sellised absurdsed lausekesed. Lihtsalt, ma kasutan neid nagu sõnu noh, okei ja ühesõnaga. Aga sellegipoolest olen ma pagan. Sest mulle on eluaeg kõikvõimalikku jura pähe taotud, ent see ei ole mulle karvavõrdki mõjunud. Ja ikkagi, see kuramuse kultuurikeskkond, mis mu kõnepruuki risustab! See on küll vaid nüüd üks süütu ja mõttetu testike, aga just selle reaktsiooni pärast ma tahtsin selle postitada.
Hoopis teine küsimus on, et mismoodi peaks selliseid küsimusi üldse sõnastama. Mina näiteks ei oska adekvaatset vastust anda, mitte konkreetsest testist rääkides, aga üleüldiselt selliseid küsimusi kuuldes. Sest minu jaoks tekib konfliks juba terminoloogiaga. Ma leian kohe, et küsimusi võib mõista ja neile vastata 50 eri viisil. igaühel on oma tõde.... kahjuks inimesed kes selliseid asju teada tahavad, ei tunnistaks seda mingi hinna eest.
Tulemused on ebaadekvaatsed, sest ma ei saanud tegelikult vastata päris omal viisil. Just sellepärast ei lähe ka igasugused valmis teooriad mulle peale, et ma ei taha et mind aetakse nagu lammast mööda tunnelit mingisse kindlasse aedikusse.

http://quizfarm.com/test.php?q_id=10907

Paganism 77%

atheism 68%

Satanism 63%

Buddhism 58%

agnosticism 50%

Islam 25%

Judaism 21%

Christianity 14%

Hinduism 13%

Kommentaarid

Populaarsed postitused