Miks see sina ei ole? Why is it not you?

Keegi Indias teeb karjääri -
wasn´t me!
Keegi rendib mereääri-
wasn´t me!
Keegi teenib palju raha -
wasn´t me!
Keegi müüs Aljoša maha -
wasn´t me!
Keegi kirjutas artikli -
wasn´t me!
võitis telemängus tsikli -
wasn´t me!

Tegelikult mind ikka paneb nördima, kui palju mult pidevalt küsitakse - miks sina mitte kui midagi saavutanud ei ole? Et, mitte kui midagi või? Kõik see, mida ma seni tegema olen pidanud, on küll justkui tähtis olnud, nii et saa või piitsa, aga nii kui on võimalik sind veel kellegi tulbimaga võrrelda, kes väga hiljuti midagi lahedat korda saatis, ei ole sinu saavutused enam üldse mingid saavutused. Kurast võtaks, kogu elu ei saa ju siuke sport olla, pealegi muudab see iga tähtsa saavutuse ainult ühekordseks sissetulekuks. Ülikoolist magistrikraad, oluline töö kirjutatud? Who cares, aga vaata eelmine nädal üks võitis Viking Lotos X milli. Kohtusin oma pikaajalise iidoliga - asi, millest enamik inimesi jääbki unistama? Tühiasi, aga vaata, see naine ehitas oma nõunikukohal teenitud rahaga maja ja sellest oli ajakirjas pilt! Miks sina midagi sellist ei ole teinud? Keegi annab raamatu välja ja mina saan jälle haletsevaid ja hukkamõistvaid pilke, et milline luuser ja lontrus ma ikka olen. Või mis raamat - sattub mingi sopaka kaanele korra ja kodus kõik räägivad, milline tubli piiga ikka. MIKS SINA OLED NII LAISK, ARG, IGAV, INETU, ANDETU, PASSIIVNE, ASOTSIAAL, TÄIELIK LÄBIKUKKUMINE? No lõpetage ära ükskord, ma tean ise oma häid ja halbu külgi üles loetleda ja teie nimetatud sinna ei kuulu. Aga jah, ega ei tohi välja öelda, et ma tahan elult midagi muud, kui need, kellega mind pidevalt võrreldakse; et ma olengi täiesti teistsugune, et ma üldse olen omaette inimene, mitte kellegi kloon või jäljendaja - pannakse veel seekord tõesti hullumajja. Kõik inimesed peavad ju olema TÄPIPEALT ÜHESUGUSED, hindama täpselt samu asju, saavutama külg külje kõrval samu sihtmärke nagu 100 m jooksus. Kas teie perekonnas ka selliseid fanaatikuid leidub või olen ma tõepoolest erand?
Lähen nüüd ja viskan kõik need ajakirjad prügikasti, siis on õhtul rahu majas.

Kommentaarid

Populaarsed postitused