Uus telesaade: kook näkku ja 150 000 eurot!

Selles suunas näivad lood igatahes liikuvat.
That´s the way things seem to be heading.
Kui keegi mäletab, siis 1990ndate keskpaigas oli selline, reality - TV-võistlus -mäng või misiganes, selle nime ma täpselt ei mäleta, aga tiim läks keset merd asuvasse kindlusse, mille toad olid täidetud erinevate katsumuste ja mõistatustega.
If anyone remembers, there was a game show in the mid- 1990ies, I can´t exactly remeber the name, but a team went to a castle in the middle of the ocean, the rooms of which were filled with different tasks.
Ettenähtud toad pidi läbima, et saada kätte võtmed ja vihjed, mis lõpuks viisid aardekambrini.
Those tasks had to be completed and the whole room crossed to get keys and clues that took to a treasure chamber.
Need ülesanded olid ikka tõesti rasked, see on nagu raskusaste 100 kui praeguste tõsieluseriaalide ja telemängude tase on umbes 15.
These tasks really were difficult - level 100 compared to the level, say, 15, of today.
Tuli turnida lae all võrgu peal, roomata läbi madusid täis tunneli, leida täielikus pimeduses vihjerulle nahkhiired ümber pea lendamas jne, jne.
They had to climb on a roof made of net, crawl through tunnels full of snakes, find clues in complete darkness with bats flying around your head.
Kui ühest toast ei õnnestunud vihjet või võtit saada, tuli minna järgmisesse ja raskemasse. vahepeal, kui mitu korda järjest vihjete saamine ebaõnnestus, jäeti osa liikmeid kusagile "pantvangi".... Teises toas tuli nende vabastamise nimel jälle võistelda.
If a team member appointed to the task did not manage to get clues or keys from one room, the next had to complete another and more difficult task. If team failed several times, one of the team members was left "hostage". To get them free, there were special tasks the whole team had to complete.
Tiimiliikmeid ei võinud kaotada, sest sellest olenes, kui palju varandust jõutakse aardekambrist välja tassida. Igavene vinge mäng oli, abilisteks mingi kurttumm jaapani hiiglane ja kääbus. varandus tuli omaenda käsi ja pluusisaba abiks võttes tassida välja kambrist, mille uks kella tiksudes järjest allapoole laskus, ja kui aeg oli täis, tulid lõvid ja tiigrid ka puuridest välja.
Team members were all important cause the treasure, if they could reach it and open the door with clues, was to be carried out of the chamber using only their hands. It was a really exiting game.
Ja kuhu ollakse praegu jõudnud? Telemängud on järjest lihtsustunud, kuni nad on saanud kasiino koopiaks.
And now what? The TV shows and games and tasks, they have been sunken to lower and lower level, until we have reached a level of a mere TV-casino.
See, et keegi peab mingisuguseid kohvreid valides päriselt ka ajusid pingutama, on ainult illusioon. Ega see nüüd vaevanõudvam küll pole kui Tetrise mäng Delfi lasteportaalis.
The fact that someone has to crack his brains out picking some goddamn suitcases is just an illusion and self - decepetion. It is no more difficult than Tetris.
Ma ei oska enam ette kujutada, mida veel lihtsustada annab. Mängust on kõrvaldatud kogu originaalsus, sama hästi võiks ju bensukast autost väljumata ostetud kiirlotot kraapida.
I can´t even imagine what more could they simplify. Everything original, exiting and viewable is eliminated. the same as scratching any lottery ticket bought from random gas station.

Televisiooni palgasõdurid.

Kommentaarid

Populaarsed postitused