Eestlased ajavad venelased Eestist välja.

Jah. Ei, mis - Venemaalt ka ajame ära. Kasutades kõrvenõgeseid ja setu leelokoori. Otse Põhja- Jäämerre ajame ja laseme jääkarudel renti küsida. Tegelikult võiks nagu üldse kõik inimesed Maakeralt ajada Kuu peale (kuradi kitsaks läheks neil seal) ja siis üksinda mööda maailma ülbama hakata.
...
...
Vaikus?
...
...
No kuulge. Tulge mõistusele. Ma tahaks tõega näha inimest, kes esimestki lauset usub. Aga võibolla ei taha ka - ma juba nägin ka inimest, kes seda viimast on valmis kohe päriselt uskuma, värisedes ja nuttes ja peaaegu hüsteeriasse sattudes. Minul enam naljakas pole. Teil on? Selliseid asju on imelik lugeda, mõtled, et see pole võimalik, et mu kulmud on praegu keset pealage, aga näe, on küll.
Kuulge poldid. Keegi ei aja mitte kedagi mitte kusagile. See on ju totrus. Heldene aeg küll, kuidas üldse sellist udu võib levitada. ja need Kasukad või kasakad ei aja meie Mantleid ka mitte kusagile. Ainult, noh...niidi võiksite mul küll aidata.... ma olen uudiste lugemisest juba poolpimedaks jäänud. ...ah, sunnik, vale värvi ka veel.

Pealegi, te ju ometi mõistate, et kui eestlased maailma ainsaks rahvaks jääks, siis on varsti kõigil ahvidel migreen ja maohaavad.

Kommentaarid

Populaarsed postitused