Veel üks veider unenägu

ma nägin unes et ma olin mingi väikeaadlik, mul oli tilluke mõis ja jõledalt hobuseid. Aga selles pisikeses mõisas tuli mul korraldada mingi hirmus suur pidu. Ma tellisin toitu üle terve mandri ja külalisi oli nii minevikust kui tulevikust. Mind sunniti ka Põõsa - Jürkat kutsuma, ja ma vist püüdsin teda mürgitada või ta voodit põlema panna. Sorri, George. Siis oli seal see rakettmees, kes lendas akendest sisse välja, ja oli rääkiv Muna Alice´ist Imedemaal, kes püüdis teha revolutsiooni. Ja järsku kõik toit kadus ära nagu tina tuhka, ja külalised olid jube vihased ja mina otsisin ja otsisin seda toitu igalt poolt. ma mõtlesin et kui leian vähemalt võileiva, siis....Viimane asi, mida mäletan, oli tooli peal seisev Charles De Gaulle, kel oli seljas lilla jakk nagu šokolaadivabrikant Wonkal, ja kes itsitas ja haukas grillitud kanakoiba, ja see ajas mu õudselt närvi.
I dreamed I was some baroness or something, at least I had a mansion and 45 horses, and I had to arrange this huge ball, like HUGE, I ordered food from 25 countries, and there were guests from the past and the future, and I was forced to invite George Bush and I think I tried to poison him and set his bed on fire. and then there was the Rocket Man, flying in and out of the windows, and the Egg from Alice in Wonderland tried to pull off a revolution. and then the food was gone and the guests got angry at me, I was terrified, I was thinking: there WAS food, there was! where could it be, I must find a sandwich? and kept looking under the table and behind a throne. the last thing I remember is Charles De Gaulle standing on a chair, wearing a Willy Wonka costume giggling and holding a baked chicken leg and mumbling with his mouth full, which is so annoying.

Kommentaarid

Populaarsed postitused