jälle Redfoxi lühi-uudised

Tähendab, ja ma tean, et teile ei meeldi kui keegi kasutab sõna tähendab, aga ma kasutan ikka, sest on vaja. Niisiis tähendab, sel nädalal ei õnnestunud villaworkshoppe teha Vildes, aga järgmisel nädalal näituse viimasel päeval, st. 18. septembril, saab päev otsa kasvõi õppida erinevaid vilditud lilli tegema (kui muuseumitädid ei hakka protestima, algul oli plaanis et paar tundi, aga kõik inimesed ju kindlal kellaajal ei saa tulla).
Teine lühi-uudis on see, et esmaspääva umiku panen ma segast terevisioonis arvatavasti, ei tea veel, mis ma seal täpselt räägin. Nad olevat Vildesse mingi kirja saatnud, kus jahusid lihtsatest ja kiirelt valmivatest vildimoodustistest. Eks paistab.
Kolmas uudis: ma nägin just Reporterist vahvat klippi kus Tim koos oma lõviga pani mööda punast vaipa fotograafide eest jooksu. Ülikoom. Ei tea mis tal hakkas. Lidus, lõvi õrnalt käes ja kartlikult selja taha pilke heites ukse poole.
Neljandaks: mis kammaijaad ma pean tegema?
NkyhfGBgdo

Kommentaarid

Populaarsed postitused