nii, täpsustus vilditöötoa kohta.

Kuulsin seda ise ka alles peaaegu NÜÜD (tegelikult juba kolm tundi tagasi, aga siis oli toas liiga külm, et istuda arvuti taga ja teile teadet trükkida, nüüd on elektriradikas juba kõik mõnusasti ära soojendanud.)
Nii et mis see oluline asi siis on?
Minu poolt on töötuba küll täitsa tasuta, ja materjalid ka muidugi, aga selleks et NAGU ÜLEÜLDSE muuseumi majja sisse pääseda, tuleb teil muuseumipileti eest tasuda. mingi 5 / 10 krooni. Kui minu käest küsite, see on täiega aus. Eks teegi ju ka E. Vilde muuseum näitusi ja programme eelkõige selleks, et inimesed NENDE MAJJA rohkem käima harjuks. Seal on nii toredad tädid ka, alati olid nõus õhtul pisut kauem ootama, kui ma midagi kohendama-sättima jälle läksin. Ja üldse, muuseumid on meie....eee...noh, mälukas. Mälu, mälu, auk, mälutseja...ja .... seesamune. Teate küll noh. Mõistus või miskit seesugust. ja peale selle te näete seal alla vanaaegseid trussikuid!
Ja jumala eest, ma olenju niivõrd kuradi ihne ja kiivas inime. Ei, olen päriselt ka. Igas muus olukorras ma oma hinnalisi teadmisi ja villakübemekesi teile ainult 5 /10 krontsa eest ei jagaks. Äkää! Plekiks ikka nagu kõik need tobedad koolitajad, kes kõiksepäält jaotavad mingeid memosid, sheet´e ja faile, teevad kohvipause ja näitavad filmi ja siis ongi kogu moos.
Ma tegelt ei tea mis homme saama hakkab. kuidas ma üldse kõigi nende kodinatega trammi peale lähen oisajestas.
eioleviga, küllmesaameläbi, poola ehititajad tulevad appi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused