Näitus: Collapsibles

Tallinna Arhitektuuri- ja Disainigaleriis

Kus ma seda varem näinud olen? Ja kus ma SEDA KA varem näinud olen? Ja seda, seda, ja seda?
Kummaline, et näituse- konkursi tingimuseks oli uudsus ja et asju poleks varem näidatud, ent siiski olid paljud tööd juba väljas olnud tudengite näitusel Disaini- ja Tarbekunstimuuseumis (okei, mitte need konkreetsed objektid, aga sama disainiga teisest materjalist esemed).
Teise koha töö ajas lausa naeruturtsatuse peale. Pea täpipealt samasuguse kotiga on mitu tuttavat juba aastaid käinud ja ise tegin ka paar aastat tagasi sellise, aga see lagunes ära.... ja Eesti Märsi paremate tööde hulgast väljajäänute hulgas oli samuti üks samasugune nagu too "Lily" või misiganes.
Ja anda võit tollele teelauale!!!! Püha juudas. Kas nad kuuekümnendates elavad? Eksperimentaaltsehh, bruno Tomberg ja muud jorsid tulevad meelde. Või ehk ongi unustatud vana ja hea üles soojendet, sest tollal polnud meie tippdisainil ju võimalik maailmaareenile jõulisemalt tungida? Second attempt...?

Oeh. Hirmus igav hakkas. Kõik asjad olid justkui varemnähtud asjade arad variatsioonid, ei mingit ohhoo-efekti. Niisiis, Disain? Mina Di-ei-saand.

Kommentaarid

Populaarsed postitused