Old pink,

Mis värvi on vanaroosa? Tundub et kõik teavad sellist terminit, ainult mina ei tea.
Ma pean seda kiiresti teada saama. ma olen vähemalt kaheksa eri värvi asja leidnud, mis end vanaroosaks tahavad nimetada, aga milline on siis õige? On kas Üksroosapuha või siis nõnda, et üks on külm, teine soe, üks hele, teine tume - kas siis mingit värvide seletavat sõnaraamatut ei ole? Värvientsüklopeediat rahvapäraste nimetuste jaoks? Ma ju ei saa aru kui mingi 78-aastane püüab mulle innukalt selgitada, mis värvi salli ta tahab. Mu ema arvas et see on umbes nagu ihuvärvi kui sa hiinlane või neeger pole. Kas selle teksti värv on vanaroosa?

Ma igaks juhuks kudusin paar tükki juba olemasolevatest roosadest mohääridest valmis, kuni mulle pilt saadetakse (loodetavasti ta ei saada seda postituviga...)

Värvientsüklopeedia oleks aga sellegipoolest tore.

Kommentaarid

Populaarsed postitused