You and I, the toilet wall

Kõik ju tahavad, et neist räägitaks ja mäletataks head, onju?
Et ei kistaks kapist välja kompromiteerivaid fotosid, mida ei saa kellegile näidata. Ei, sa pole kunagi seda teinud, seda pole olnud. aga et inimesed tahavad kuulda ainult ilusaid asju enda kohta, siis on neid ka lihtne ümber sõrme keerata. Sest siis nad tahavad uskuda, ja usuvad ka, isegi kui räägitul pole mingit alust. Ja õigustavad ennast, justkui too Jade seal Supermodellides.. skisofreeniline ühiskond. kõik kujutavad ette et nad on midagi muud ja keegi teine.Kõik püüavad oma vigu kinni mätsida, ja lasevad oma vigu kinni mätsida, et saada tulu ja tunnustust.
ma ei tea.... Ma ei tea, mida arvata nendest euronõuetele vastavatest idiootidest kes tulevad ja lällavad inimõiguste olukorrast just nii nagu ida pool ammu igatsetud. Terve Eesti on, kurat, Delfiks kätte läinud, meie peale valatakse oma negatiivsed emotsioonid ja rahuldatakse koolipapatsemissoovi. Pooled neist kuramuse organisatsioonidest tuleks kinni panna, kui nad selle asemel et õkskord silmad avada ja tõelisi probleemkohti näha siia tulevad niisama munema ja lolli juttu ajama.
ja kui nad ei tea, mis põhjusel Eestis see "muulaste" probleem üldse kunagi alguse sai ei tea nad vist ka seda et munad tulevad kana tagumikust.
Ma ei tea, mida arvata vanast ja väärikast Jaapanis, kus Eesti televisioonis näidatud dokfilmi uskudes tassünnivad utraparempoolsed imperialistlikud ideed, peamise eesmärgiga Jaapani minevik plekituks pesta ja Kõik Unustada.
aga ma tean täpselt mis tunne see on, kui minevik ei lase lahti. Ma tean, et igaühel on mõni saladus. igaühel on kapis luukered, igaühel on midagi, mida pigem eitaks ja varjaks, millele isegi mõtlemine sööb närve. kui on inimestel, mis siis riikidest rääkida. Ajaloos on sõlm sees, oli kunagi juba ammu aega tagasi minu lõpukirjandi teema. Ja on ikka veel sõlm.... ei viitsi seda harutada ei Venemaa, ei lääs ega meie ise.
Nii ei saa keegi aru kus nöör algab, kus lõpeb, kes oli tollel ajal ikkagi poodu ja kes timukas....Keegi ei viitsi seda selgeks teha, kirjutavad õpikuid kus kõik on ilus ja lilleline, lõvid magavad skunkidega ja terroristid on tegelt väärkoheldud lapsed.
ja kõige selle juures ei räägita asju selgeks. Isegi ei tunnistata oma skisofreenilist olukorda. Selle asemel täidetakse kogu aeg ja ruum sisutu mulaga, ja isegi tuntud ja respekteeritud inimesed loobivad üksteist sõnadega kusagil küberruumis nagu mingid fännifoorumite teismelised. Internet on teil ikka väga palju närvirakke tapnud. Terved käärud on välja surnud, nagu näiteks Mõõdutunne, Viisakus, Väitluseetika.... Pole palju parem sopast ja skandaalidest mida me Langenud Tähekeste ümber näeme. Üks peldikusein kõik, anonüümsest kommentaatorist terve riigini välja.
Pole ime, et oleme igasugu inimõigusvolinike ees nii abitud. Meid huvitab ju hoopis, kui palju paljast ihu Britney kleidi alt paistis ja mida P. ütles E.-le blogtrees.
aga ärge mind kuulake. Mina olen üks teist, skisofreenikutest. Teen näo et ma olen ka alati nii tubli ja tore olnud. Kui tahate end elust välja lülitada, võite seda ju uskuda....

Kommentaarid

Populaarsed postitused