THE list. Neid asju tahaks aga...:-)))

Muide, ma ei taha neid jõuluks SAADA.
This is not what I want from OTHERS for christmas.
Ma olen valmis need ise ostma. Aga mida kuradit ma ÜLDSE endale lubada saan?
I am ready to buy ....one or two. I dont know, I DON´T. KNOW! when, when, next year, three years from now?


1. Raamat: Lihtne pärimus. Hind 250.- EEKu. Rahva Raamat.
2. Raamat: Eesti Jõulumuinasjutte. Kuu ja tähed kuusepuul. Hind 140.- EEKu. Rahva Raamat.
3. Raamat: Eesti kindakirjad. Elo Lutsepp. Hind 230.-EEKu (ainult et hetkel on ta otsas /sold out) Rahva Raamat
4. Raamatud märksõnaga ISSANDJUMAL MISASJA TATAHAB SAADAMU KÄEST PRAEGU? /books which I dare not even bring out spearately because of their price: Embroidery from Afganistan, Embroidery from Palestine
5. Raamat: Hand bookbinding: a manual of instructions. Hind 226.- EEKu, Rahva Raamat. VÕI The Craft of bookbinding. Hind 207.-EEKu, Rahva Raamat.

6. Eesti Kullafond: Olav Ehala; Hind 245.- EEKu. Lasering.
7. Päris kuusepuu kuskil kellegi metsas mida võiks imetleda.Aastaid on ainult oks olnud laua peal... A real fir tree somehwere in a deep deep forest. For years I have only had a branch on my table....
8. Uus talvemantel (vana on täitsa vile juba, pisut piinlik...) / New winter coat. The old one is preety much worn flat.
9. Korralikud talvesaapad. Sama deal mis mantliga. Ühed juba 7 korda liimitud, teistel sisemus tallani kulunud ( mingil veidral moel). New winter boots. The same as the coat, they are on the last limit. Glued and repaired so many times, about to break apart.
10. Normaalne müts. Pole aega kudeda, kurat! See peab olema ikka tihe ja korralik. praegu käin kunagi auhinnaks saadud cateringi mütsiga millele vildist lille peale õmblesin (nojah, olen kaltsakas, olen.) A new hat, which I myself have to MAKE but no time.... and no strenght of will after work. It has to be good, not just over the hand made from one stock of yarn.
11. Pilet Londonisse Sweeney Toddi esilinastusele. / A ticket to London, accommodation and a ticket to the Sweeney Todd premiere :-))


Juba olen saanud / already have:
uue õmblusmasina (ent seda oli emal rohkem vaja ja see oli hädaost, sest vana ütles töökohustused päevapealt üles ja asjad olid pooleli.
I have already gotten a new sewing machine, but that was an already necessary buy, cause the old one (45 years) just went dead.
lunastanud pääsme folgi heategevuskontserdile Rahvusraamatukogus. A concert ticket for 150.
Villa, 5 kilogrammi. Hind 960 EEKu koos saatekuludega. Wool, 5 kg, 960 crowns, with postal delivery.

Jeekim, ma olen õudne ahnepäits...
I am such a greedy bugger.

Kommentaarid

Populaarsed postitused