Eurolaul 2008

Laulude esitamise järjekorras

Leto Svet - andke andeks, aga "parim enne tähtaeg möödas". Need jorsid on ju nii eilased, ärge olge sellised penskaritest rullnokud et selle saadate.

Real Big Money - põhjendamatult entusiastlik sellise konarliku teksti ja poolevindise refrääni kohta.

One on One - seda et, jah, ma kuulsin taustamuusikat. ja seda peamiselt ainult kuulsingi...Rolfil on siuke hale häälekene... ei tea mina mis laul see seoke on. Üsna lõbus ja hoogne vist teine aga ei tuleks esile. ma arvan et kuna sõna magic on sees peaks seda esitama hoopis Jürgen Veber ja samal ajal need jõledad kostüümid ära kaotama. Pärast on kõik laval alasti viigilehed ees. See oleks palju löövam.

Question man - esimese õhtu reaktsioon: pe*sse, see pole veerand sest mis ma lootsin, Rannap on ikka maha käinud. Teise õhtu reaktsioon: a miks ta mul pagan peast ää ei lähem´te kui ta mulle ei meeldi. Kolmandal elik täna perastlõunel: täitsa hea laul on, sunnik, aga sellegipoolest ärgu enam kummitagu teist päeva järjest, tahaks omi mõtteid ka mõelda. Ma tean täpselt, et homme kuulan ma seda Youtube´ist jälle...

Üksinduses - jah, ma lubasin kõiki arvustada, aga see mul tõesti meelde ei jäänud, ma mäletan et istusin ja juurdlesin et kuidas sel Kasearul sõjaväes siuke elevandi kael juba jõudis tekkida.

365 days - no mida, miks ta ei ütle lihtsalt "aasta"? sest sõnakasutusest ei saa aru, hirmus kohmakas. Aga Birgitiga on see värk, vaata, et tema täidab üksinda lava paremini kui mõni 12-ne punt, ja seetõttu tema saatmisele pandud raha eest saab topelt tulemuse.

It´s never too late - ISSAND JUMMEL MUL ON NAGU ÕUMAIGAAD INTERNETI PÜSIÜHENDUS KODUS MIS NÜÜD SAAB JIISUS KRAIST MA RÄÄGIN PREAGU MÕUBIILIGA HELLÕU HELLÕU ISSAKE KAS SINA VÄ?

Stefani - irooniline melodraama? Teate tahaks arvustada lugusid aga kõik lood on nii mittemidagiütlevad.

Ice-cold story - mis lugu? mis loo jutustamisega seal tegeldi? Natuke segaseks jäi aga muidu hoogne. Ülestiliseeritud. Aga omapärane ja vali. Irise laul kadus mürtsu sisse päris ära kohati.

God inside your soul - kah täitsa segast teksti panid. aga nad on vähemalt kena välimusega. Läksin kohvi keetma.

Niiet, minu eskolmik oleks meeldejäävusest ja mingistki sisemisest loogikast lähtuvalt:
Question Man
Ice-Cold Story
365 days /One on One, viimane juhul kui nad teevad ülalkirjeldatud triki ära.

Kommentaarid

Populaarsed postitused