meeletu ülereageerimine?

oh sa poiss, oleks ma seda arvanud et Päevaleht hakkab närima, siis....siis poleks mitte midagi teisiti teinud.
Aga lihtsalt käib pinda kui kõik jahivad tatt tilkumas skandaale ja kontserdid, näitused, teater, töötoad, filmid ja käsitöö, millest igast on mul viimase nädala jooksul üks postitus olnud, ei tõmba neid libaajakirjanikke absoluutselt. Nagu halloo, mida ma räägin? Ütle veel et lolli mängides kuulsaks ei saa.... Mida rumalam postitus / laul / sisesta misiganes, seda rohkem huvi. Aga nüüd tagasi poppide blogide nimekirjast väljaspoole. Järgmine postitus on kahjuks jälle kunstist, pean ma teid kurvastama. Ei midagi huvipakkuvat enamikule....
Ma olen isegi saanud oma sweeney-teemaliste postituste eest kirju meilile et mida ma spämmin. Kuidas spämmin? peaaegu ükski ajaleht Sweeney Toddist ei kirjuta. Noh ehk on veel vara. Aga püha prussakas kui hea film, sellest võiks ometi MIDAGI teada ja mõelda.


Ja Sweeney Todddist inspireeritult lodan ma mingil hetkel ka oma Viljandi-Mulgi ristide projekti kallale asuda....

http://s9.photobucket.com/albums/a97/Hundu/kunst/?action=view&current=Dsc_0773.jpg

Kommentaarid

Populaarsed postitused