needsamused 20 küssat mis käivad ringi.

1. Kirjuta, kuidas möödus naistepäev, kas lilli kinkisid või said?
möödus, ei.

2. Mida sa hetkel mõtled?
kohvi hakkab ära jahtuma

3. Mis laulu sa viimati kuulsid?
tagasi Sorrentosse

4. Milles oled andekas?
hulljulges pealehakkamises ja mõtlematuses

5. Mida sa ei suuda teha?
korraga välklampi käes hoida pildistada ja möliseda

6. Kõige rumalam tegu, mida oled teinud?
kui ma selle lõplikult välja valiks siis see valiku tegemine olekski

7. Kuhu reisiksid kõige meelsamini?
Antarktikasse

8. Nimeta film ja roll, kus oleksid mänginud peaosa (esimene meeldetulev)?
Metropolis ja see robot sääl.

9. Sinu kolm soovi kuldkalakesele?
soola, tilli ja mõnus lõke palun....

10. Kas koer või kass?
kass

11. Kas arstiks või aednikuks (valida tuleb üks)?
aednik

12. Ütle kolm nime, kelle valiksid järgmiseks presidendiks (üks olgu blogijaist)?
Tiina Lokk, Contra ja Kristjan Jõekalda.

13. Kes on su guru?
mul pole nõrga geega sõpru

14. Millist raamatut oled viimasel ajal lugenud suurima naudinguga?
ma loen kõiki naudinguga

15. Ütle kolm omadust, mida enda juures heaks ei kiida?
ma lepin enda juures kõigega sest siis on end huvitavam kõrvalt vaadata

16. Sinu parim tegu senises elus?
mitte pidada sünnipäevi

17. Kas Jumal on või ei ole armastus?
ma ei saa aru küsimusest. kas jumal on - ei ole loomulikult. kas ei ole armastust? on ikka kusagil. või mõtlesid teisiti....

18. Millist YouTube videot soovitaksid kõikidel vaadata?
The Pink Panther Gorilla chase

19. Mitu liiget võiks olla parlamendis?
Kelle omas, Läti või Lõuna Aafrika?

20. Nimeta 10 blogijat, kelle vastused Sind huvitaksid?
või mina neid tunnen.

Kommentaarid

Populaarsed postitused