Post-midnight feelings. Keskööjärgsed emotsioonid.

Ehh, jälle see eestlaslik muretsemine. Või ehk üldinimlik pigem....
Worried , as it often happens. Thats just human....aint it?
Tulin kodo Linnahallist ja juhtusin YLE 2-es peale filmile Kundun. Mitu korda ma seda juba näind olen.... ja kõik kogetud ja mõeldud ja südant valutatud ja kaasa elatud varemgi.
I was watching Kundun for a manieth time. I have already exprienced my emotions about the film as such, and what it tells about, that reality.
Mitte film ei teinud mind kurvaks, vaid.... ma ei tea. Ma olen nii tõsiselt mures. Kõik mis maailmas juhtub, juhtub tegelikult justkui meie kõigiga. Ma ei taha karta. Aga kuidas oleks veel ÜLDSE võimalik uskuda et kõik laheneb hästi....
and it wasnt the film that made me sad I am just so worried....how is it possible that some kind of authorities dont have that little bit of humanity to stop destroying something so refined and beautiful as the tibetian culture.... it is not like I am a hppie for this. I am just worried because if something like this is happening in the world then it is happening to all of us.
Või olen lihtsalt rumal, naiivne ja väsinud 12 tunnisest tööpäevast ja ....
or ... maybe I am just tired from those three concerts and capricious spotlight cannons.
ikkagi, ei usu et see on ainult väsimus.
but I dont think so.
Nii palju aastaid on sellest jahutud, teadvustatud, kõik need suurmehed kes asjale tähelepanu juhivad, muudkui ootame ja ootame mingit imet. Et keegi Hakkaks Ometi Inimlikuks. Ikka, ei midagi. Ikka vaatame seda filmi nii et võiks sama hästi BBC Worldi sisse lülitada ja näeks sama pilti. Nagu P**sse. Suure tähega.
so much time has passed even from that film, and all the celebrities and statesmen and all the great words said ever since, and demonstrations. and still it seems that train is unstoppable.
We could switch on BBC Wolrd and see the same picture as in the film talking about past wrongs. Heck-dammit!

Ega ma ainult ei muretse ka. Päev läks asja ette, seekordne Sotspop oli supervinge kontsert ja eriti, ERITI suurepäraselt esinenud lauljad. No Appi! Nad olid tõesti täna lihtsalt vapustavalt head. Kaire Vilgats oli ülikoom oma trikoos eputamise ja kekutamisega.
still at the same time I am happy for a couple of things too. a 12 hour job well done today, and a wonderful concert. Amazing singers, we have. Bloody marvelllous!
Telekas pildistas kõike ja .... aga raske oli kaamerate jaoks ainult poolt valgust anda, sest siis ei näinud ise tuhkagi, et kus ma oma spotiga vehin. Õnneks eriti mööda ei pannud.
TV was filming everything, but it was difficult showing light with just half the capacity cause then I couldnt see the spot myself and where it went.
Hää küll siis. Head U. Matit.
Good night then.

Kommentaarid

Populaarsed postitused