Pulmad ja bussisõit, pulmad ja bussisõit...

Obesed joodetud, kammitud ka hellaste loodetud, küll rammitud ka täna on pulmapäev targad noogutavad enam ei saja, näe koogutavad
DAGÖ.


Millest laulis ööbik
, tsolk, tsolk, tsolk, öö pikk, Tartu, tsolk, bussijaamas öösi vasta pühabat kell kolm null null? Vaevalt et Lauri Saatpalu sõnad ööbiku viisiga kokku lähevad, aga mine tea. Igastahes tore, et ma seal päris üksi polnud. Siis muidugi hakkas veerema ka lennukile ruttajaid. Hakkasin juba närveerima, et etteostetud piletitest saavad öise bussi kõik kohad täis, aga õnneks mahtusin ikka peale. Saad oma öise bussisõidu, nähvits! Aga ega ma eriti ei viitsinudki neid ööreisi võlusid nautida, päiksetõusu ja muud taolist, ei suutnud ikka vastu panna ja keerasin magama.... ilmselt oli minu ahtavõitu romantikalimiit täis saanud.

Käisin laubal pulmas. Ei old kontvõõras, kutsuti. Mis siin öelda, väga vinge pulm oli. Laud lookas nagu legendis, kuudkui tassiti ja tassiti mingeid salatikausse, mõtlesin, et ettekandjad on hulluks läinud. Ime veel, et me paadiga mööda veinioja kohale ei sõitnud. Ja kogu see meelelahutusprogramm....
Ma mõtlen ikka, et kas neil Popsidel on huuled täitsa paistes või on nad sellise pika õhtuga harjunud. Popsid, puhkpilliorkester. Mängis mitu korda õhtu jooksul. Margus Vaher käis ja laulis 5 laulu 2 asemel. Ja Pulmavana jagas pulmaameteid. Tantsulõvi tantsis, silmarõõmud ripsutasid tiiba ja nojah. Pruutpaaril olid nii ilusad kuftid õmmeldud et ma tundusin oma kaltsudes küll väga ebapidulikuna. Oleks ehk ikka pidanud midagi ilusat tegema endale.... aga vaevalt ma seda kunagi siis uuesti selga paneks, eksju. Ohh, on kuidas on.... ilmselt ma pidulikel ja rahvarohketel sündmustel instinktiivselt üritan end võimalikult nähtamatuks teha. Vähemasti ei sokutatud mulle ühtki pulmaametit, huuh! Kui ma neid medaljonkisid maalisin ( too oll´minu teha jäet´) siis kogu aeg mõtlesin et äkki mind pannakse ennast mingiks tegelaseks.

Ja noh, siis oligi nii et kes jäi edasi pidutsema, kes läks tuttu, minul oli kindel plaan öise bussiga ikka kodu sõita. Nüüd alles jõudsin kirja panna...



Kommentaarid

Populaarsed postitused