Rebase vilditud värvid. Felted colors of redfox.


















































Veel salle ja muud. More scarfs and...well, just more felts.
Mis ma oskan öelda, noh...mulle meeldib veiderdada.
What can I say - I love goofing around with mah stuff.

Kommentaarid

KK ütles …
Issand kui lahedad!!!
Kuidas neid jubinaid tehakse? Vabandan uudishimu pärast, nii põnev tundub.
Redfox ütles …
kiht-kihi haaval ja suure kannatlikkusega :-))
vaja on pritsipudelit seebi (Fairy-) veega ja mingit kaussi ja mudiugi villa, ja siis teed algul herneterasuuruse kuulikese ja rullid peopesas vee ja seebiga, siis paned törtshaaval järgmise kihi peale nii et alumine kaetud on. ja nõnda edasi...iga kihti rullida peopesas niipalju et on sile aga mitte liiga kõvaks muidu kihid ei haaku omavahel. ja viimane kiht tuleb hästi kõvaks viltida.
kõik!
ilusat villa saab Aia tn vildipoest või siis Apteegi tn Jardin´i poest, siuksi mis on värvikindlad ja kirkad.
Redfox ütles …
ahjaa, ja siis tuleb lihtsalt ära pesta ja lõigata tsõkk-tsõkk mõlematpidi poolenisti lõhki. soovitan kohe märjalt lõigata, siis kuivab kiiremini ära ka.
KK ütles …
Oi aitähh, seda peaks kindlasti proovima. Hetkel on mul hull taimevärvimise laine :D.
Mul on Aade Lõnga villa, olen papud teinud märgviltides (seest heledad ja pealt tumedad), värv oli ok.
Tänud!

Populaarsed postitused