Bugger. Sunnik...

Ma olen...ma olen... ma olen a..... sõ.....ei, ma ei saa öelda. Ma ei suuda! Uhhhuhhuhhhuuu veel MINU EAS???? Te lihtsalt naeraks välja.... aga te ei kujuta ette kui HÄSTI STRUKTUREERITUD NARRATIIV ja mõnus tempo ja vürtsikas huumor ja elulised situatsioonid ja hingeminevad karakterid ja samas milline fantaasia ja sürrealism ja kohati võiks öelda lynchilikud motiivid ja tervikuks seotud taustsüsteem ja appiappi kas ma pidama ka saan nende argumentidega ?

Ma olen üle ühe öö maganud juba terve nädal, ja ülejäänutel vaadanud... noh, tähendab....m....m....mu.... mu.... *ohe* mmmul..ti...kase...riaa...li. Phhf, ära tuli. Jah, vot - hakake naerma nüüd. Miks te ei naera? Davai, naerge. Multikaseriaali.

AGA SEE ON NII HÄSTI TEHTUD, SUNNIK!

...muide ma päeval teen ikka tööd ka. ...Mitte rohkem kui hädavajalik muidugi. Aga ma teen. Ma päris ööpäev läbi ei vaata ani...eeeh, kas ma ütlesin? Ma mõtlen, haned-luiged... Oi vaadake siga lendab!
*hiilib minema et vältida ebamugavaid küsimusi*
Kurat. Te ei jäändki uskuma? Aga ma ei hakka rohkem seletama ja ei ütle ka, mida ma vaatan.
Hei, kuulge, laske olla. Mul polnud õieti multikalapsepõlve, sest paps keeras "soome ploki" jube kiiresti tuksi....Mul on täielik õigus vaadata mida tahan.

igatahes.... et teie tähelepanu kõrvale juhtida ja et te lõpetaks naerukrampides mööda põrandat rullimise et rebasel multikasõltuvus on tekkinud, siis siin on jälle mõned pildid sallidest:












...Mis, te ikka irvitate veel? Amul suva. Ma vaatan multikaid edasi nüüd. Pagana head on.

Kommentaarid

Populaarsed postitused