.....

minu sõber Havail.... kardab jubedalt et tuleb kolmas ilmasõda. ja ma ei suuda tema veendumust kõigutada. kuigi ma ise seda muidugi ei usus, aga..... AGA. Aga mis siis....? Mis siis juhtub järgmiseks? raske on ka uskuda et asjad lihtsalt maha rahunevad..... surume kätt ja lahkume sõpradena? see pole võimalik. Millises maailmas me aasta pärast elame? ....
inimesed on täiesti kapsaks ehmatanud et midagi nii vastikut ja ülbet võidakse üldse teha. see havai sõber teeb veel karmimalt maha Venemaa imperialistilikke püüdlusi kui ma ise. ja selliseid inimesi tunnen ma veel mitmel pool üle maailma. olen üsna kindel et teie ka tunnete. nii et pole õige öelda, keegi ei hooli ega kuula, keegi ei taha neid seal aidata. on palju inimesi igas ilmanurgas kes on mures. loodetavasti Gruusias teatakse seda.... kuni internet ja telefonid töötavad, saavad nad seda teada. onju.
rohkem ma siin teha ei saa kuio seda öelda. ja mida veel.. mingit okupatsiooni...lihtsalt ei saa tulla. seda ei saa lihtsalt jälle juhtuda. eksju? NEIL ei saa lasta seda teha. KUIDAS oleks võimalik lihtsalt LASTA neil seda teha? SEE ei ole võimalik. sest liiga paljusid inimesi maailmas kotib kõvasti.


vähemalt on hea kui ajakirjanik hõiskab raadiost et näe, ma saan helistada teile, ja kirjutada, emaili saata, ma vaatan praegu kodulehel kaarti, ma kuulen sind. see on vähemasti hea.

Kommentaarid

Populaarsed postitused