nädal läbi ja

noh, ei olnudki kõige hullem.
pärast teisipäeva taevas selgines.
osalt võib selle kanda esimese päeva ärevuse arvele.
nooremad klassid on seal koolis hästi lahedad. mu ainus probleem on see, kuidas panna neid hoolikamalt töötama. lapsed tahavad ju kõike väga kiiresti valmis saada.
järgmine nädal heegeldame nimetähti, värvime lõnga, õmbleme helkurit ja ...noh, siis need suuremate laste projektid.

tahaks näha missugune tuleb välja kuuliaukudega riie.....

eile olin üsna haige. Oleks linnas peaaegu ära minestanud. ema ütles, et mul läksid juba huuled siniseks. ma ei saa aru, mismoodi ma suutsin üldse sellist asja tagasi hoida. ikka täitsa piiri pealt juba. see oli sellepärast et üritasin palavikuga raamatukogusse infot koguma minna. ikka raduselt väga halb mõte. praegu on normaalne olla.... uni on kõige parem rohi.

miks ei ole olemas mingisugust portreede almanahhi, eesti kultuuritegelastega näiteks. Muusikutega ja .... kõik portreed, fotod kui ka maalid, mis neist olemas on, ühes kohas. ma ei suuda iialgi vanema põlve kultuuritegelasi üksikute kunstnike ja vanade ajalehtede kaudu otsida. aga äkki Teatri ja Muusikamuuseumis on... ?
andke nõu, mis otsast peale hakata. mul on vaja neid eeskujuks, et teha tekilappe, millest saaks laulupeotegelaste lapitekk.

Kommentaarid

Populaarsed postitused