teachers´ sickness. "õpetajahaigus".

Mumandlid. Mukurgumandlid.
My tonsils. oh dear.
Seep see on nüüd. Nädal aega räägi nagu masin ja lõpuks oledki rikkis masin.
Thats it. Talking like a conveyer for a week and by the end of it the lent is broken.
Ega ei meeldi mulle see värk, et räägin klassi ees varese häälega, aga mis teha. koolis kogu aeg kuuma jooki ei jõua valmis mökserdada.
I don´t like it, talking to my class with a voice of an old crow, but there is nothing that can be done. No hot drinks are enjoyed in 10 minutes.... No remedy before getting home.
Väga hästi toimivad kodusel kurguvaluravil odavad pakisupid, porgandi-kõrvitsa ja juustu-sibula... putkast toon krontsa kuni 3 eest. Kuule, okei, kui ma ei pea turnima üles Lasnamäele hulgilattu, et sama suppi saada peaaegu sama odavalt, siis ma kannatan ära, kui pean mingi tuikuva jotaga ühes sabas seisma. Ma ei VIITSI minna mingisse poodi, saad aru, noh?
instant soups work wonders for a sore throat though. Carrot- pumpkin and onion-cheese soup. I bring them by dozens from a kiosk for 1 to 3 crowns. Like, who cares if I have to stand in a line together with staggering drunks for the soups, beats riding through the town to worlds end. I just simply won´t BOTHER going to a shop for that.
Kuule, kui ma sellest kurguvalust lahti saaks, ma kannataks alasti jõuluvanad ja mustlaslaagri ka välja.
If only I could get rid of this sore throat, I would not only tolerate drunks but even naked santas and a gypsy caravan....

Kommentaarid

Populaarsed postitused