Eesti nägu. Ma ei riku autoriõigusi. ütleme, et see on online-näitus.

RAM Kooli õpilased tegid käsitöötundides ja puutöötundides. Ma ausõna ei teeni mingit tulu nende piltide levitamisega. nagunii olen ma ise pea iga tekstiilses materjalis teostatud töö juures asjapulk olnud. Nagu kaasautorlus või kuidas öelda. Väga andekad portreed on. Kui keegi võtaks kataloogi trükkida siis ma ei peaks salaja blogisse nihverdama neid pilte.




Gustav Suits



Kristjan Raud




Jaak Johanson



Voldemar Panso




Gunnar Graps



Rein Rannap



Tõnis Mägi



Raimond Valgre



Ööbik



Jutuisa



Õ tähe väljamõtleja



Lauluisa


Erki Sven Tüür




Bin Laden. Jajah. Ei ole tegelikult, Pärt on. Arvo Pärt.


Arne Oit


Veel üks Ernesaks, Gustav

Veel üks Oit

Eile nähti Alendrit


Mu süda ärka üles - Cyrillus Kreek

August Pulst

Kommentaarid

Populaarsed postitused