unenägu. Dream.

Ma ei saanud eile absoluutselt magama jääda. Mu peas oli mingisugune kujutiste orkaan. Selline tunne nagu oleks 3D kinos, mingid näod ja kujud kihutavad 100 km /sekundis mulle vastu, ise olen täiega ärkvel aga ära see asi ei lõpe, mida ma ka ei üritaks - kujutleda, et kukun musta auku või olen suvisel heinamaal või suure lageda ookeani rannas. Lülitad mõtted välja, ei mõtle üldse, ei saagi ju mõelda, kui need pildid sind ründavad kogu aeg. See on nagu paduvihma kätte jäämine, tuleb ja tuleb, eks katsu pilve kinni keerata. Nii kestis umbes 4 tundi järjest. Mis see on...unenägu või hallukas või ... ma ei tea mis pagan see oli. Igatahes väga ärritav ja kurnav.

I couldnt go to sleep last night cause I had a very strange experience. There was a hurricane of images inside my head, like a 3D cinema, faces, shapes, characters, places speeding towards my eyes 80 m/ph. I was awake, I know I was, so it wasnt really a dream, but what the heck was it then? It did not stop no matter what I tried, closing my eyes real tight or imagining falling into a black hole or a green meadow or pacific ocean, nothing worked, shutting out my thoughts did not work, the images were like heavy rain falling against my face. try shut down the rain.... it was irritating and unstoppable and tiring. 4 hours straight...

Kommentaarid

Populaarsed postitused