Lühiuudised. short news.

1. Mõtlen et kas panna end kirja ka nendele Teeme ära! mõttetalgutele (ainult seetõttu et a) sõber Mikk üks algatajaid-eestvedajaid; b) saaks sõita päev läbi trammiga mis on täis kedagi muud peale narkarite ja vanamuttide; c)..... , ei kolmandat põhjust pole leidnud veel. Ma olen skeptiline. Kas ei saa neist ideedest järjekordne prügi. Eestlast peksa piitsaga mõtlema, aga pärast ta läheb ikka nosib omaette nurgas leivakannikat ja ei koti muhvigi teda kas ja kes ideid teostab[tõstab käe püsti: jah, tunnistan ise ka ausalt! v.a. leivakannikas on kõik tõsi]. Rüütel tegi mingi algatuse kunagi, Ilves on juba vist sada tükki teind jne. kõik nagu kaheksajala kombitsad lahtiste otstena seniaani lehvimas.
2. Naljapäeva nali oli see et ei tehtud nalja vaid istuti vaikselt ja rahulikult tunnis ja isegi MAALITI värvidega ja ei mängitud peaaegu üldse lolli, ja ma nagu tõsiselt ei tea, mida sellest arvata. Ma ei oska regaeerida siuksele asjale.... Peaks vist kiitused panema?
3. Miks need animafilmid, või üldse, Sõpruse kinu piletid õhtapoole nii RÄIGELT kallid on (110 EEKu?) mäh. Ma mõtlen, Jaapani animafilmide festivali programm, seal on ca 4 -5 asja mida tahaks näha, 3 mida põhimõtteliselt oleks aega vaadata ja lubada saaks endale ehk 2. TRAGÖÖDIA JA KURBMÄNG!
4. mis ongi hea põhjus võtta ette järgmine muuseumikülastus taas siuksesse kohta, kuhu ma harva satun (elus üks kord - Teatri- ja Muusikamuuseum.....Tegelikult läheks arvesse ehk ka meie kooli toodud TjMM rändnäituse vaatamine...? siis ei pea mulligi kulutama.
5. ja nii ongi, et minu lubadust TOETADA eesti kultuuri igasugu külastamistega on väga raske täita põhjusel, et lihtsalt asi KUKUB VÄLJA sedamoodi, et kõik üritused mida ma saan ja tahan näha, on tasuta (või lastehommikud, LOL)

Kommentaarid

Populaarsed postitused