Kuu läks pimedaks. Ehk Hakkavad Vist Luulud Peal Käima.

29. 10 kl. 18 esinesid noorluuletajad SIIM KERA, ÜLLE KÜTSEN ja ....üks tüdruk (info kodulehel pole täpne, seal on mingit djuudi nimetet). Kitarril saatis neid MARTIN KÖÖBI. Väga pime oli küll. Kaks punast küünalt ainult tüdrukute ees, ainult. Ja ümisevad vihmavarjud ülal galeriis. Mis seal ikka.

Oh ma olen nii [poos]
õu ma olen nii [teine]
lihtsalt sure maha kui lahe
on mu pakutud värsieine
Isver ma lihtsalt ei või
hääl täis ennast ja ülbusest kähe
ma olen kui koorevõi
määrin lihtsalt end kõigile pähe
...
Järgmine
Järgmine
teeme näo
järgmine
päris hea see
järgmine
või ehk
ülejärgmine
Loodame et
järgmine
äkki nad ei märkagi
järgmine kord
mõelge vaid
muusad ehk ei ärkagi
mis siis muud kui
järgmine
järgmine
järgmine
võta muudkui järgmine
pooleks au ehk jagame
või siis ülejärgmine
saab ka häbi endale
ei tea kas
järgmine
kui ta s*** leiame
rabab neid ja siis veel see
järgmine
järgmine
ikka jälle
näod on vait
kui ka saabub
järgmine
kardan nii et maha lait
kava saab. Ehk kärbime?
Ei sa võta järgmine
Mina võtan veel ja veel
Selles mängus peamine
on et vait ei jääks su keel.
Kahtlused ei piina meid
ebaloomulik meil kõhk
paiskub ruumi
Järgmine
kitsaks juba jäänud õhk.
Aga ikka
pole küll
järgmine
järgmine
istub teeseld uhkus üll
hakkaks otsast....jõuame?

Kommentaarid

Populaarsed postitused