Disainiöö

käisin Disainiööl õigemini pärastlõunal vaatasin moeshowd Kudum ja vilt. ilus oli. Modellid olid veel ilusamad. issake kui kade ma olen. tunnen end vana põlvkonna koleda kaltsakana. aga asjad ise - ma olen seda kõike juba teinud! 5 aastat tagasi...
ent mina ei oska nii hästi endale tähelepanu tõmmata ja seepärast tundub, nagu jääksin oma ideedega hiljaks.
ma ei anna alla. mõtlen jälle midagi uut välja, millega inspireerida teisi. te ei teagi kuivõrd te olete mu vesivõsud.
teine moeshow oli liiga kallis. jäi minemata. aga seeeest nägin kodubussis disainisaavutusi reaaleluliselt toimimas. kaldtee tõstetakse bussipärandast lahti, bussikülg vajub kreeni, vurr-vurr-vurr sõidab individuaalmobiil bussi. pidurdussüsteem teeb klõps. nina ees juhtimispult. Pärast maha samamoodi. navigeerib koju, kannab kotte ja teeb muusikat ka veel.
Mis te kondate seal Rotermannis. Parem hoidke silmad lahti ja püüdke märgata seda igapäevainnovaatikat, mis harilikult kahe silma vahele jääb. kõik on olemas meie ümber.

Kommentaarid

Populaarsed postitused