FOLKROONIKA 2017 vol. 1: HUUMORINURK.


* Mina Kultuuriakadeemia valvelauas folgieelse nädala neljapäeval: "Tere, ma tahaks Ave Matsinile siia paar ninasarvikut jätta [need olid 1. folgi pükstest välja lõigatud, aga ma ei seletanud esialgu]. Valvuritädi: "Kirjutage enne nimi peale."

* Mööduja pillimehele: "a mis sa pillid siin? Kas üks mees siis niimoodi pillib?"

* Piiripill - piiri pealt veel on nagu rahvapill, aga äärepealt poleks

* Uku Keskuse rongkäigu alguses: "Mis nad mängivad?" - "Ma ei tea, "Poodlemise polkat" võibolla?"

* "Mis te istute seal autos? Jätke auto sinna tee peale ja tulge rongkäiku, ega teil midagi paremat nagunii teha pole!"

* Vanamemm avamisel: "Ma ei näe ästi, kas see on August Maramaa, kes sääl seisab?" - "Ei, ei ta on see... praegune pealik."

* Ando avamisel: "Muist me hallid kuued saame..." Mina, hiljem, kui pilk langeb oma hiirekarva vihmamantlile... "Eee.... seda et..."

* Jututoas jagatud vanad ja uued killud: "Ükski pärimusmuusika ei suuda head vihma ära rikkuda."

* Ise, mõttes, kui ilm pärast esimest vihma troopikaks pöördub: "Kogu aeg oli jahe, aias midagi ei kasvanud. Aga nüüd hakkavad mul juba kaenla all ka tomatid kasvama. "

* Keegi kontserdil. "See "Uut ja vana" tuletab mulle meelde, et olen vana." - "A sa kujuta ette, et oled Stradivariuse viiul."

* Mul oli vaja ansambli Naised Köögis kontserdilt pisut varem lahkuda, et sõbraga kokku saada. Kuid lahkuda õnnestus vaid litsudes end suurte prügikastide vahelt läbi, sest mujalt ei mahtunud, ja külitsi mööda tee kõrval olevat müüri väravani, kust rahvas oleks mind peaaegu alguspunkti tagasi kandnud. sellepärast ma lauamängudes ka kunagi koju ei jõudnud...

* "Te olete siin nii neetult noored, kas te üldse teate midagi?" /"Häbene või silmaripsmed selgroo külge kinni, nagu Hiiumaal öeldakse." (Tiia Järg Ööülikooli salvestusel)

* "Rumalad sead!" (Nano poliitikutest rääkides) Ohhoi ta oli vürtsikas oma väljendustes. Näiteks "Mothaf***ing Ando!" (viimasel, Ando ja Sõbrad kontserdil). Või "Paneme taiega hullu! Terviseks!" (ja ma veel ahastasin, et olen lontrus, et ei läinud Kultrahoovi Ruslani kuulama - Nanos on ka Püha Tuli, nii et vahet pole, kumba kuulata.) Rääkimata sellest: "Ma tulin otse Tšiilist, lendasin 48 tundi, ei maganud, kell 12 andsin workshopi, nüüd olen laval, ja teie, eestlased, annate mulle mingi "Njaa njaa njaa" [ta demonstreeris vingus suuga publiku poolevinnalist kaasalaulmist." "Louder, so it FUCKING hurts you!!!"

* "Kui lähete koju ja vaatate vannitoas peeglisse.." Mina, mõttes: "Aga Nano, mul polegi vannitoas peeglit..."

* "The scenery is quite nice here." [Kanada indiaanlane keset lõputut jäävälja filmis The Listen Project]

* Sama filmi autorilt: "Rahvamuusik ei suuda teha duubleid, but alcohol helps."

* "Ma ei mäleta, kas see oli inimene või kartul, mis nad sinna maa sisse panid, aga need on miskisugused matused." (Eesti Etno)

* "See on laul kas hullust kanast, kes elas Põhja-Taanis, või siis toidust, milles on kana. Ma ei tea täpselt, see on mingi vana ja imelik pealkiri." (Alex Taanist Eesti Etno)

* "Polka? Aa, ma tean, alfa, beeta, polka, see on täht kreeka tähestikus, jah?"

* Tuttav: "Ahah, siin loos on tunda ska´d. Svenska´d."

* Samuti Eesti Etno: "Vladislav, baby don´t hurt me, don´t hurt me, no more."

* Silver oma purjeka kohta: "See on öko värk!"

* Kommentaar märkmikust Trad Attackile korraldatud viktoriini kohta, kus Sandra ülekaalukalt ruulib: "Tuleb meelde film "Vallatud kurvid" ja fraas: "Kui ainult esimene saab auhinna, miks need teised siis sõidavad?"

* Lavapealik helimeestele: "Kuule, viska mulle halli teipi. " - "MIDA asja?" -"MacGyveri teipi, noh!" - "Öelnud kohe siis."

* Stefan heliproovis Rohelisel laval helipuldile, kui Diederik on lavalt maha läinud ja Stefani ise just proovi lõpetamas: " Is it ok or do you need us together?" [rahvas itsitab]


* Diederik: "Vend ei lase mul kunagi rääkida!"

* Stefan Diederiku sooloetteastest: "Mu vend, fantastiline... aeg-ajalt."

* pUULUUbi fännid võivad peagi vajada psühhiaatrilist järelvalvet. Lava ees röögitakse valjusti ja dramaatiliselt: "Marko me armastame sind - iiiiii!!!" - "APPI KUI ÄGE MA MINESTAN!" - "ISSAND JUMAL mis nüüd saab ma kogemata ütlesin pUULUUp tagurpidi?" - "Absoluutsed lemmikudissand jumal ma lähen hulluks, aaaaaaaah!" - "Süütu lumi! APPPIII! MARKOOOO!" Lavale lendavad ka õhupallid, tatt ja helkur kirjaga "I  Jesus" Mõned fännid on transis, mõned nutavad, osad istuvad asfaldil ja kallistavad mängukaru või kordavad omaette fraasi "ainult siitpoolt... ainult siitpoolt..." Võibolla mõni sellest kambast ka terveneb imeliselt, kes teab.

* "Teeme siis loo "Puhja hobune!" kuulutab Ramo, kui ei suudeta otsustada, mis lugu enne esitada - "Hobusemängu" või "Puhja tuulikut".

* Marko: "Me esineme siinsamas ka pühapäeval KELL KAHEKSA. Samal ajal on Andol OMA sõpradega ka kontsert. Eelmisel aastal olime meie Ramoga ka tema sõbrad, ma ei tea..."

* Meisterjaan: "Ilmselt ma olen ikkagi parim parmupillimängija maailmas."

* Öös on mehi, kel laul hinges. Üks tuiab mööda Väike-Turu tänavat, täis kui tinavile, vahepeal läheb suund ka sassi, aga üürgab Nano Sterni meloodiat Festejo de color: "Lala-lalala-lalala lala la lalala, lala-lalala lalala lala la lalala!" Teine vahib süvenenult tõtt Köleri kujuga Laidoneri platsil, ja vestleb temaga mongoolia kõrilaulu stiilis mörinal: "Sulleou uonnsiiön liönnoaaaas eaausoammaaas püöstitatuououod!" ehk siis "Sulle on siin linnas ausammas üstitatud!" aga kõrilauluna. Ma ei tea, miks ta arvas, et Köler seda ise ei tea.

* Kuuldud repliik rahva seast, ei näinud, kes ütles: "Olgugi, et mind ristis külanõukogu esimees, sai minust rahvamuusika austaja!"

* Sandra Vabarna: "Kuigi teil on laupäev, on minu jaoks folgineljapäev. Te näete mind siin mööda linna kõndimas veel esmaspäeval-teisipäeval!" (kullapai, sa pead ju kolmapäeval Portugalis olema juba.)

* Naine kontserdil telefonis: "Saan ikka rääkida, siin on mingi muusika, aga see ei sega mind."

* Ups, kiiruga kirjutades on mu märkmikus Jalmar Vabarnast saanud Valmar Jabarna.

* Jalmar, Trad Attacki üllatuskontserdil: "Kõige ilusam tüdruk saab Tõnu. [paus] Trummipulgad endale."

* Jaanika Oras kommenteerides laulutoas mängitud etendusmängu Vanapoiss ja et miks ta neid lapsi taga ajas: "No zombiks läks, jah." Mari Sarve näos ei liigu zombide peale ükski lihas. Ma näen, et Eesti Rahvaluule Arhiiv on kultuuride segunemise suhtes avatud.

* Silver purjeka kõrval seisjale: "Äkki saate oma juhet anda?"

* Nano: Hoidke oma lauludest kinni. Siis ei saa keegi võtta teie kulda ja hõbedat [silver], ja eriti mitte teie Silver Seppa!"

* Külalised: "Aga meie ikkagi oleme Folgil juba TEIST korda!"

* Meesterahvas Pillide Duellil parmupillimängu kommenteerimas: "Ah, see pole midagi, ma panen paremaks. Vahel juhin autot ja mängin samal ajal parmupilli!" (LOL)

* Ando ja sõprade kontsert lõpeb hüüdega: "Kolm, neli - hea bänd!" Kirsimäe vallil ütleb ca 5-aastane poiss emale: " Kolm, neli - tahan õlut!"

* Jõuan tantsumajas just mõelda, et näe, Martin Müller suudab vahel viisakas ka olla, kui tahab, kui: "Jah, see kõik võib PERSSSSSSSE minna." Vanad harjumused, oh aeg...

"Oi, ta on ikka nii hea esineja, tal silmad kohe FLUORESTSEERUVAD peas!" (Ma ei tea, kelle kohta see käis, miskipärast arvan, et äkki Ruslani.)

* Jalmar lõpukräul: "Kõrvits, tule ettepoole!"

Viljandi Folk 2017

Kommentaarid

Populaarsed postitused